Гарантійні умови для техніки LG
Умови та положення гарантії
Гарантійне обслуговування - безоплатне для споживача усунення заводських недоліків, що проявилися протягом гарантійного терміну, за умови відсутності порушень умов експлуатації, транспортування і зберігання техніки.
Безкоштовне сервісне обслуговування - додаткове зобов'язання виробника щодо усунення заводських недоліків техніки, яка включає проведення безкоштовного ремонту з безкоштовною заміною необхідних запасних частин.
Періоди гарантійного та безкоштовного сервісного обслуговування:
Категорія техніки* | Гарантійний період ** | Безкоштовне сервісне обслуговування ** | Розширена гарантія *** |
---|---|---|---|
Аудіотехніка |
12 місяців |
|
|
Відеотехніка |
12 місяців |
|
|
Кондиціонер | 12 місяців | 36 місяців | 10 років(компрессор) |
Мобільний телефон/ Смартфон | 12 місяців |
|
|
Монітор | 24 місяці |
|
|
Проектор | 12 місяців | 24 місяці |
|
Пилосос | 12 місяців | 10 років (компрессор) | |
Робот-пилосос | 24 місяці |
|
|
СВЧ-піч | 12 місяців | 10 років (запчастини магнетрону) | |
Пральна машина | 12 місяців | 10 років (двигун) | |
Телевізор | 12 місяців | 24 місяці |
|
Хлібопічка | 12 місяців |
|
|
Холодильник | 12 місяців | 10 років (компрессор) | |
Розумний годинник | 12 місяців |
|
* У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: доставку великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця або виробника.
** З дати покупки техніки, терміни гарантії і безкоштовного сервісного обслуговування не підсумовуються.
*** розширена гарантія на компрессор, запчастини магнетрону або мотор, за умови, що це зазначено в гарантійному талоні, яким комплектується виріб
Звертаємо вашу увагу, що гарантійні зобов'язання виробника на території України поширюються на продукцію, що поставляється в Україну офіційно та пройшла сертифікацію на відповідність стандартам України. Щоб вберегти себе від придбання «сірої» техніки, звертайте увагу на маркування відповідності на продукті, зокрема, техніка повинна мати знак відповідності( трилисник):
Пошкодження або відсутність маркувальної наклейки з позначенням найменування моделі та серійного номера виробу може стати причиною відмови в гарантійному обслуговуванні. Якщо придбаний вами виріб вимагає спеціальної установки і підключення, ви можете звернутися в уповноважену організацію, що спеціалізується на наданні такого роду платних послуг. При цьому вимагайте наявності відповідних дозвільних документів (ліцензії, сертифікатів і т. п.). Особа, яка здійснила установку і підключення вашого вироби, несе відповідальність за правильність проведеної роботи. Пам'ятайте, кваліфікована установка виробу істотна для його подальшого правильного функціонування і гарантійного обслуговування. Переконайтеся, що особа, яка здійснила установку, внесла всі необхідні відомості в гарантійний талон.
Безкоштовному сервісному обслуговуванню не підлягають:
Перераховані нижче аксесуари та вироби, якщо їх заміна не пов'язана з розбиранням виробу із застосуванням спеціальних технічних засобів і передбачена конструкцією:
- Пульти дистанційного керування, акумуляторні батареї, елементи живлення, зовнішні блоки живлення та зарядні пристрої для всіх типів виробів;
- Сполучні кабелі, телефонні гарнітури ( "hands free"), антени, навушники, мікрофони, носії інформації різних типів (CD, DVD диски, карти пам'яті, диски з програмним забезпеченням і драйверами і т. п.);
- Чохли, ремені, сумки, документація, що додається до виробу;
- 3D окуляри.
Детальну інформацію про надання та обмеження гарантійного та безкоштовного сервісного обслуговування, ви можете знайти в гарантійному талоні, що додається до вашого продукту.
Уточнення по умовам гарантії:
- Гарантія від компанії LG Electronics поширюється на дефекти матеріалів і виробництва. Таким чином, гарантія не поширюється на всі інші дефекти й пошкодження, наприклад такі, що виникли в результаті неналежного використання та недбалого ставлення, неправильного налаштування, калібрування, недотримання інструкцій у посібнику з експлуатації та впливу зовнішніх чинників, а також косметичні пошкодження, незначні дефекти та прояви нормального зношення.
- Гарантія від компанії LG Electronics діє з дати покупки та поширюється тільки на виробничі дефекти та дефекти матеріалів, які були виявлені та про які було повідомлено протягом терміну дії гарантії від компанії LG Electronics.
- Послуги за гарантією від компанії LG Electronics надаються тільки після пред’явлення оригіналу (не рукописного) документа про покупку.
- Гарантію від компанії LG Electronics буде анульовано в разі модифікації або ремонту виробу особами, яких компанія LG Electronics не вповноважувала на це, підроблення або вилучення серійного номера, після модернізації або використання споживчого товару у професійних/комерційних цілях.
- Рішення про ремонт виробу приймає виключно компанія LG Electronics. Замінені частини та деталі стають власністю компанії LG Electronics.
- Гарантія від компанії LG Electronics не покриває жодних витрат, окрім вартості ремонту або заміни виробу.Компанія LG Electronics не несе відповідальності за жодні збитки або пошкодження, завдані програмному забезпеченню або носіям інформації.
- Термін служби виробу починається з дати виробництва.
- Безкоштовне сервісне обслуговування починається з дати передачі виробу покупцю.
Гарантійний ремонт надається майстром сервісного центу LG безкоштовно в період дії гарантії, що надала компанія LG Electronics згідно супровідної документації, що надається разом з Продукцією, та за умов:
- Наявності гарантійного талону від виробника з печаткою продавця на титульній сторінці та на відрізних купонах.
- Наявності чека про покупку.
- Відсутності будь-яких механічних ушкодженнь, що виникли після передачі товару Споживачеві.
- Відсутності потрапляння в середину під час експлуатації сторонніх предметів, рідин, комах та ін.
- Правильної установки в місцях без високого вмісту пилу, хімічних та масляних речовин.
- Правильної установки з додержанням температурного режиму згідно інструкції по експлуатації, що додається до Продукції.
- Правильної установки і підключення Продукції.
- Проведення ремонту в авторизованих сервісних центрах.
- Додержання Державних Технічних Стандартів України (ДСТУ); відповідних технічних норм у роботі електричних, телекомунікаційних,кабельних мереж; інших подібних зовнішніх факторів.
- Наявності маркувальних наклейок з позначенням найменування моделі та серійного номеру Продукції.
- Надання періодичного Обслуговування, в тому числі чистки; відсутності дій непереборної сили (стихійні явища, пожежа, блискавка тощо).
- За умов дотримання правил експлуатації, правил зберігання, правил транспортування.